Sunday, February 1, 2009

Letihnya




Salam,

Start dari cuti raya cina hari tu, sampai la sabtu lepas nih. Aku punya lah sibuk, kira tahap langit dah. Tiap2 hari aku sampai rumah pukul 2 @ 3 pagi. Pastu pepagi nak kena bangun hantar anak pi nursery ngan hantar bini pi kerja. Adehh.. kaki tangan semua dah sengal2. Tapi sempat jugak mesra2 ngan anak. Ngan bini lain cerita la kan.

Ammar skang nih dah makin ganas. Kalau tido dah tak atas katil lagi. Skang nih reramai tido depan tv. Tu pun baru nak lelap kaki dia dah kat muka. Kekadang tu dia bergolek sampai bawah rak tv. Ada sekali tu, letak kejap kat ruang tamu. Aku pi dapur amik air, tengok Ammar dah ilang. Rupanya ada kat bawah coffee table. Cari mainan dia. Gelabah jugak aku kejap. Hehh

Skang nih pon ammar dah 7 bulan. Berat dah dekat 8kg. Aku sendiri tak larat nak dukung lelama. Macam nak patah 3 pinggang aku kalau dukung dia time pi giant. Untuk sesapa yang nak tengok gambar terbaru ammar, silalah tatap.


(Gambar masa pi t'ganu baru2 nih)

0 comments: